Hatvani Kodály Zoltán Értékközvetítő és Képességfejlesztő Általános Iskola honlapja

Tájékozódjon aktuális havi programokról, eseményekről, beszámolókat olvashat a megrendezett rendezvényeinkről.

Aktualitások

Megtekintheti csengetési rendünket, osztályok órarendjét, információkat kaphat szakköreinkről.

Diákélet

Olvasson a leendő elsős tanítónőkről, jöjjön el nyílt napunkra, melyről bővebben tájékozódhat, ezen menüpont alatt..

Leendő elsősöknek

„Félig sem oly fontos az, amit tanítunk gyerekeinknek, mint az, hogy tanítjuk.- amit az iskolákban tanultunk, annak nagyobbik részét elfelejtjük, de a hatás, melyet egy jó oktatási rendszer szellemi tehetségeinkre gyakorol, megmarad.”

Eötvös
Május 2024
H K Sz Cs P Szo V
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
  • A tanév rendje
    A tanév rendje a 2023/2024-es tanévben Első tanítási nap: 2023. szeptember 1. (péntek) Utolsó tanítási nap: 2024. június 21. (péntek) Tanítási napok száma: 180 A szorgalmi idő első féléve 2024.…

A Tehetségpontok elsődleges funkciója a tanácsadás, a pályaorientáció, a lehetőségek, az információk személyre szabott megmutatása a tehetséges fiataloknak.

A Tehetségpontok összegyűjtik és tematizálva ajánlják fel az ország és a határon túli térség minden tehetséggondozással foglalkozó szervezetének a szolgáltatásait.

tehetsegpont
 

Ezen túlmenően a Tehetségpontok

  • folyamatosan figyelemmel kísérik és a térség kiemelkedően tehetséges fiataljait
  • eljuttatják a tehetségsegítéssel kapcsolatos információkat a Tehetségpontok országos hálózatába és ezáltal a többi Tehetségponthoz
  • folyamatosan bővítik a saját emberi és anyagi forrásaikat (mentorok, tutorok, támogatók, stb.)
  • folyamatos párbeszédet tartanak a saját helyi környezetükkel (részvétel a helyi döntéshozatalban, a helyi civil közéletben, a helyi PR lehetőségekben, kellő érdeklődés és folyamatos kapcsolatrendszer kiépülése esetén a tehetséges fiatalok számára megnyíló lehetőségeket helyben koordináló helyi Tehetségsegítő Tanács alakítása)
  • az országos PR-munkában való részvétel, annak helyi megjelenítése (Tehetségnapok szervezése);
  • helyi sajátos funkciók, például kisebbségek tehetséggondozása; helyi földrajzi vagy szociológiai adottságok kihasználása.

Az iskolánk tehetségfejlesztő munkáját komplex rendszerként értelmezzük:

  • A fejlesztés irányai: a kiemelkedően tehetséges diákok fejlesztése
  • Tehetséggondozó szakkörök további indítása
  • Megyei és országos versenyeken való részvétel
  • Versenyek szervezése
  • Diákolimpiákon és egyéb sportversenyeken való részvétel
  • Városi rendezvényeken, ünnepségeken való szereplés
  • Bemutató órák, foglalkozások, szakmai tanácskozások szervesése
  • Hangversenyek
  • Tehetségnapok szervezése
  • Kutató Gyerekek Hete programsorozat