Ez a munkamódszer lehetővé teszi, hogy a pedagógus a tanulók közötti egyéni különbségek figyelembevételével határozza meg a tanulás tempóját és módszereit. Ennek érdekében viszonylag homogén csoportokba sorolja a tanítványait arra való tekintettel, hogy a fejlesztendő képességek szempontjából milyen felkészültségűek. Ez a forma lehetőséget biztosít a tehetséggondozásra és a hátránykompenzálásra is.

 differencialt tanulasszervezes

Versenyeredményeink azt mutatják, hogy minden műveltségterületen kiemelkedő a tehetséggondozásunk: városi, megyei, regionális és országos megmérettetésekben szép sikereket érünk el.

Szabadidős tevékenységeinkben helyt kapott a természetjárás, színház, múzeum, könyvtár- és galérialátogatás, közös programok szervezése. Az iskolai sportkör keretein belül lehetőségük van a gyerekeknek a játékos sportversenyekre, kézilabdázásra, focizásra, atlétikára, duatlonra, úszásra, korcsolyázásra való felkészülésre.

A szülőkkel szoros együttműködésre törekszünk, mely közös kirándulások, együttes tevékenységek és nevelési kérdések megvitatásában nyilvánul meg.

A gyerek, a szülő és a pedagógus hármas kapcsolatára építve biztosítjuk az értékközvetítő és képességfejlesztő pedagógiai program segítségével a boldog kisiskolás éveket és érzelmileg, értelmileg felkészítjük a gyerekeket arra, hogy a felső tagozatban, majdan a középiskolában sikeresen megállják a helyüket.